۱۳۸۶ آبان ۲۹, سه‌شنبه

Never Say Never


دلهامان اگر گرم باشد، تاب خواهیم آورد سالهای زندگی مان را
زمستان گذشته است، گلها شکفته اند
و باز زمان نغمه سرایی فرا رسیده است
و تو ای کبوتر من، که در شکاف صخره ها و پشت سنگ ها پنهان هستی
بیرون بیا و بگذار صدای شیرینت را بشنوم و صورت زیبایت را ببینم
زیرا اکنون دیگر زمستان به پایان رسیده است
تو را به جای همه ی زنانی که نشناخته ام، دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام، دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود
و برای نخستین گلها
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی زنانی که دوست نمی دارم، دوست می دارم
سپیده که سر بزند
در این بیشه زار خزان زده، شاید دوباره گلی بروید
شبیه آنچه در بهار بوییدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز
«پل الوار»
پ.ن:امشب مدار صفر درجه هوش از سر ما برد و این شعر که در متن فیلم خوانده می شد اشک از این دو چاهک دل خارج کرد و ما را بر آن داشت تا این پست مقدس را آپ کنیم.
از Adieu Gary Cooper

هیچ نظری موجود نیست: